Қытай, Қырғызстан және Өзбекстан темір жол арқылы байланысады
Қытай, Қырғызстан және Өзбекстан темір жол арқылы байланысады.Мамандар ауқымды жобаның кімге пайда әкелетінін айтты.Орталық Азияда жаңа көлік дәлізі ашылып жатыр – Қытай, Қырғызстан және Өзбекстанды байланыстыратын темір жол. Іс-шара шынымен де ауқымды және көптен күткен – жоба алғаш рет 30 жыл бұрын талқыланған, бірақ оны жүзеге асыру осы уақыт ішінде ешқашан басталған жоқ. Іс үстіміздегі жылдың маусым айында тараптар келісімге қол қойып, құрылысты бастауға келіскен кезде алға жылжыды – тамыз айында Қырғызстан мен Өзбекстан басшылары Қытай астанасына ресми рәсімге жеке-жеке келеді, - деп хабарлайды Arbat.media.
Мемлекет басшылығының жоспарлары ауқымды – жоба үш ел арасындағы қарым-қатынастарды дамытудың жаңа кезеңін ашады және көлік дәліздерін құруға септігін тигізеді, бұл қазір Ресей, Беларусь және Ресей арқылы жүк транзиті кезінде өте маңызды. Украинаның ЕО елдеріне кіруі қиын.
Аймақтың бөлшектенуі және жаңа «тартымды жерлер»Үш мемлекетті байланыстыратын темір жол Орталық Азияның көліктік байланысын арттырып, автожол құрылысына қатысатын өңірлік әріптестердің тауар айналымының өсуін қамтамасыз етеді.
«Қатысушы елдерге өз тауарларын басым нарықтарға шығару үшін қосымша мүмкіндіктер ашылуы керек», - деді Саяси ақпарат орталығының аға ғылыми қызметкері Владимир Саляев CentralAsia.News редакциясымен сұхбатында.
Бастама маңызды және ауқымды, бірақ тәуекелді де. Оны жүзеге асыру, басқалармен қатар, аймақтағы саяси күштердің тепе-теңдігіне түзетулер енгізеді.
«Біз Орталық Азияның біртіндеп трансформациясы және Өзбекстанның экономикалық және саяси тұрғыдан позициясының нығаюы туралы айтуға болады», - деп есептейді саясаттанушы, Қаржы университетінің ресейлік және шетелдік серіктестермен жұмыс жөніндегі әлеуметтік ғылымдар және бұқаралық коммуникациялар факультеті деканының орынбасары.
Ресей Федерациясы Үкіметінің жанындағы Дарья Осинина.Оның пікірінше, теміржол құрылысының негізгі аспектісі Өзбекстанның транзиттік әлеуетін дамытып, экспорттық әлеуетін арттыруға мүмкіндік беретін Қытай мен Өзбекстанды тікелей байланыстыру қажеттілігіне байланысты.
Осинина аймақтық тұрғыдан алғанда, жаңа темір жол құрылысы Астанамен бәсекелестік аясында Бішкек пен Ташкент арасындағы қарым-қатынасты тереңдетеді, Орталық Азияның бөлшектенуін арттырады және басқа елдер үшін «тартымды» екі нүктені белгілейді деп санайды. Бұл ретте сарапшы жобаны жүзеге асырудың нақты мерзімдерінің жоқтығына, үш елдің аумағынан өтетін тас жолдың меншік мәселесіне, ақша мәселесіне назар аударды.