Еуро 2024 және неміс бизнесі: футболдан кім жақсы ақша тапты?
Adidas пен Nike Еуропа чемпионатының финалында кездесіп, Германияның спорттық киім мен аяқ киім өндірушісі жеңіске жетті - Еуро-2024 экономикалық нәтижелерінің бірін осылай сипаттауға болады. Чемпионатты Бавариялық Herzogenaurach компаниясы жабдықтаған Испания командасы жеңіп алса, АҚШ брендінің демеушілігімен ағылшын командасы екінші орынға ие болды, - деп хабарлайды Arbat.media.
Бұл туралы DW жазады.
Егер қазір Adidas компаниясымен жабдықталған Германия құрамасы (2027 жылдан бастап демеуші Nike болады) ширек финалда сол Испаниядан жеңілмегенде, жетістік бұдан да жоғары болар еді. Бірақ неміс командасының ресми формасының сатылымы күткеннен де асып түсті.
«Біз ойлағанымыздан үш есе көп футболка сатамыз», - деді Adidas-тың Оливер Брюгген ширек финалдық матч алдында.
Ерекше қызғылт және күлгін түсті гамма Adidas неміс футбол командасы үшін шығарған ең көп сатылатын (қонақ) жиынтық болды және тіпті тапшы болды.
Чемпионат Германияның ЖІӨ-ге айтарлықтай әсер етпесе де, Еуро-2024 ойындары өткен 10 қаладағы шағын және орта бизнеске тиімді болды.
Mastercard жүйесі Дортмунд, Дюссельдорф, Кельн және Штутгарттағы мейрамханалар, кафелер мен барлардағы төлемдердің 2-3 есе өскенін хабарлады.
Тіпті өндірістік Дортмундтың өзінде Франция-Польша матчы күні Mastercard карталарын пайдаланған тұтынушылар тамақтандыруға бір жыл бұрынғы күнмен салыстырғанда 283% көп ақша жұмсады.
Тіпті Deutsche Bahn теміржол компаниясы чемпионаттың алғашқы 6 күнінде әдеттегіден екі есе көп сыра мен дәстүрлі неміс шұжықтарын 63 пайызға артық сатқан.